Український центр оцінювання якості освіти інформує

У середньому по країнах і економіках кількість балів, які 15-річні учні отримали із читання, математики та природничо-наукових дисциплін, зросла приблизно на одну п’яту стандартного відхилення за рік до пандемії COVID-19.

Навчальні досягнення за навчальний рік, як правило, більші в учнівства з країн та економік з високим рівнем доходу порівняно з учнівством з країн та економік із середнім рівнем доходу.

Результати оцінювання із читання окремих країн та економік коливаються від менш ніж 10 балів в Албанії, Білорусі, Ізраїлі, Кореї та Китайського Тайбею до 25 балів або більше в Австрії, Коста-Ріці, Естонії, Німеччині, Люксембургу, Шотландії (Великобританія), Словацькій Республіці, Швейцарії та Великобританії (крім Шотландії).

Різниця в середньому показнику із читання PISA між Естонією (523 бали) та Німеччиною (498 балів) приблизно еквівалентна учнівським досягненням у навчанні за рік у цих країнах